Vanliga frågor och svar
Har du frågor om din leverans?
Läs gärna vår FAQ först. Troligtvis kan du redan hitta svaret på din fråga här och spara på att skicka ett e-postmeddelande :)
När Kan Jag Förvänta Mig Min Beställning?
Vi har en behandlingstid på 1 - 2 dagar (måndag-fredag) och en leveranstid på 4 - 6 dagar (måndag-fredag) när du beställer före 17:00 (GMT+01:00) (Stockholm).
Den Förväntade Leveranstiden Är Över, Var Är Min Beställning?
I 99% av fallen levereras beställningar inom den förväntade leveranstiden. Tyvärr kan det ibland hända att en beställning blir försenad i leveransprocessen. Du kan kontrollera statusen för din beställning via följande länk: Track & Trace-sidan.
Har du inte fått något 7 dagar efter den förväntade leveranstiden? Vänligen kontakta oss - info@nomda.se.
Vad Är Fraktkostnaderna?
Vi tillämpar ALDRIG fraktkostnader, så frakten är helt gratis för dig och ett trevligt tillägg!
Jag Är Inte Nöjd Med Min Beställning, Kan Jag Returnera Den?
Ja, du kan returnera alla beställningar till oss inom 30 dagar utan problem.
Jag Vill Returnera En Vara, Vad Ska Jag Göra?
För detaljerade returinstruktioner, se vår återbetalningspolicy.
Var Kan Jag Hitta Min Track And Trace-kod?
I din orderbekräftelse finns ett nummer med #Nomda överst. Detta är ditt personliga ordernummer, som du kan använda för att spåra din beställning på den här sidan.
Track And Trace-koden Ger Ingen Information, Hur Är Det Möjligt?
Se till att du anger ditt beställningsnummer korrekt, t.ex. "#Nomda1973".
Track and Trace-informationen är tillgänglig från det ögonblick då ditt paket har anlänt till postorderföretaget. Observera att det kan förekomma vissa förseningar.
Kontaktuppgifter :
Butikens namn: Nomda
Företagets namn: KaHo Ecom Group ltd
Företagets nummer: 208027122
Adress: Lavele Str. 19, Sofia, 1000, Bulgarien
E-mail: info@nomda.se
Telefonen: +31653451213
Kontaktsida: Klicka här
Vi strävar efter att besvara ditt e-postmeddelande inom 24 timmar.
Öppettider:
Måndag - fredag: 08:00 - 18:00
Lördag och söndag: 11:00 - 17:00