Återbetalningspolicy
Återlämnings- & Återbetalningspolicy
På Nomda strävar vi efter att erbjuda våra kunder en enastående shoppingupplevelse. Vi förstår att en produkt ibland inte motsvarar dina förväntningar, och vi vill göra returprocessen så enkel och smidig som möjligt. Om du har problem med leveransen eller produkten och är frustrerad, vänligen kontakta oss på info@nomda.se, och vårt team kommer att hjälpa dig direkt.
30 dagars ångerrätt
Vi har en returpolicy på 30 dagar, vilket innebär att du har 30 dagar från det att du mottagit artikeln för att begära en retur.
För att vara berättigad till en retur måste din artikel vara i samma skick som när du mottog den: den ska vara oanvänd, med etiketter kvar och i originalförpackningen.
Hur returnerar jag min beställning?
Följ stegen nedan för att returnera din produkt:
- Skicka oss ett mejl på info@nomda.se där du anger att du vill returnera din beställning eller en del av din beställning.
- Vänligen vänta på svar från vår kundtjänst. Vi kommer också att tillhandahålla ett returformulär till dig.
- När du har fått returformuläret kan du packa den produkt som ska returneras snyggt och säkert.
- Skicka paketet till returadressen som du fått från vår kundtjänst.
- Skicka spårningsnumret till vår kundtjänst.
- När ditt paket har anlänt och kontrollerats kommer vi att återbetala beställningsbeloppet för de returnerade produkterna med den ursprungliga betalningsmetoden.
Vad ska jag göra i händelse av en defekt produkt?
Kontrollera din beställning när du tar emot den och kontakta oss omedelbart om varan är defekt eller skadad, eller om du har fått fel vara, så att vi kan utvärdera och lösa problemet. Vid defekter levererar vi alltid ett nytt paket kostnadsfritt.
Måste jag betala för min retur?
Ja, om du bestämmer dig för att du inte vill ha produkten eller ändrar dig, är du ansvarig för kostnaden för returfrakten.
När kommer jag att få min återbetalning?
När vi har tagit emot och behandlat din retur skickar vi återbetalningen till din ursprungliga betalningsmetod inom 5 arbetsdagar.
Jag angav fel leveransadress, kan jag ändra den?
Om detta händer, skicka oss ett e-postmeddelande så snart som möjligt till info@nomda.se så att vi kan kontrollera om det fortfarande är möjligt.
Kan jag avboka min beställning efter att den har lagts?
För att avboka din beställning kan du kontakta oss på info@nomda.se så att kundtjänst kan kontrollera om det fortfarande är möjligt att avboka din beställning.
Kontaktuppgifter :
Butikens namn: Nomda
Företagets namn: KaHo Ecom Group ltd
Företagets nummer: 208027122
Adress: Lavele Str. 19, Sofia, 1000, Bulgarien
E-mail: info@nomda.se
Telefonen: +31653451213
Kontaktsida: Klicka här
Vi strävar efter att besvara ditt e-postmeddelande inom 24 timmar.
Öppettider:
Måndag - fredag: 08:00 - 18:00
Lördag och söndag: 11:00 - 17:00